Täällä taas! En ole kirjoittanut tänne puoleen vuoteen, mutta nyt olen tullut takaisin. Itseasiassa mukavaa kirjoittaa pitkästä aikaa. Syy poissaoloon on se, että ei ole ollut motivaatiota eikä inspiraatiota postailla mitään. Mutta nyt voisin kertoa mitä mulle kuuluu ja mitä tässä on puolen vuoden aikana tapahtunut.

Isoin juttu on ollut se, että olen muuttanut. Muutin pois keskustasta, mutta pysyin kuitenkin samassa kaupungissa. Mulla on aivan ihana asunto, jossa on 51 neliötä. Tämä on kaksio, jossa ei ole parveketta, mutta se ei oikeastaan haittaa. Asunto on remontoitu vuonna 2018, joten tämä on todella siisti. Vuokra on halvempi, nykyisessä 509 euroa ja vanhassa oli 550 euroa. Tähän asuntoon jouduin ostamaan ruokapöydän ja tuolit, jotka löysin Ikeasta. Pyykkikone on seuraava hankinta, koska pyykkitupa on viereisessä talossa ja se on aika rasittavaa, kun pitää ravata edestakaisin talojen välillä. Mutta rakastan tätä asuntoa. Ja luovuin mikrosta, koska se ei olisi mahtunut tänne asuntoon. Ja hyvin olen pärjännyt ilman sitä.

Ja kyllä, olen edelleen töissä samassa kaupassa. Itseasiassa tällä viikolla mulla oli eka iltavuoro ja se oli mukavaa. Ensi viikolla mulla on palaveri kauppiaan kanssa ja toivon, että saisin vakipaikan. Vähän jännittää.

Muuten kuuluu hyvää. Askartelen paljon, kuuntelen musiikkia ja nyt alan päivittämään blogia taas pitkästä aikaa. 

Mutta nyt taidan mennä syömään. Kuullaan taas! ♥️