Mulla on neon-pinkit kynnet sormissa. Varpaankynnet pitää kans lakata joku päivä. Hiukset on kahdella nutturalla (näytän kuulemma Minni-hiireltä). Nutturat on tumman ruskeat ja muu pää vaalea. Näyttää siltä, että mulla olis "hiuslisäkenutturat". Mulla ei ole lävistyksiä, muita kuin korviksia: neljä reikää toisessa ja kome toisessa korvassa. Yleensä käytän vain ekoja reikiä, poikkeuksena on kulmakoru ylimmässä, neljännessä reijässä. Mulla ei myöskään ole tatuointeja. Olen "piiloblondi" ollut useamman vuoden. Mutta mulla on värjätyt hiukset ollu seiskaluokasta saakka. Ensin oli vaaleita ja tummia leveitä raitoja sekasin. Sitten oli kuparinpunertavat. Sitten on ollut tummanlilan sävyset ja mustat. Nyt tosiaan latvat on tummat ja päälaki blondi (oma väri). Käytän tällä hetkellä Garnierin Respons-shampoota. Sitten laitan märkiin hiuksiin Niiskuneiti-selvityssuihketta, koska mulla on niin pitkät hiukset, että ne menee takkuun tooosi helposti.

Meikeistä ja ihonhoidosta. Kun käyn suihkussa, laitan sen jälkeen kasvoille Lumenen kosteuttavaa vartaloemulsiota. Posket kuivuu niin helposti. Kun meikkaan kesällä, en yleensä laita meikkivoidetta, enkä puuteria, koska mun iho on tasainen ja hyvässä kunnossa. Jos teen meikin vaikka kaupúngille, laitan kulmat ja ripsaria. Nyt ostin huulirasvan muutama päivä sitten. Se on Labellon Vitamin Shake (karpalo-vadelma). Puhdistan meikit meikinpoisto-lapuilla (Lumenen Sensitive Touch) tai Garnierin Micellar Cleansing Water:lla. Ne on molemmat ihan huipputuotteita, kannattaa kokeilla.

Sitten vaatteista. Mulla on kahdet housut (sisähousut), farkkulegginsit ja yksi pusero rikki. Sisähousut voi paikata ihan helposti, puseron hihassa on pieni reikä, sekin on helppo korjata, mutta farkkulegginsit! Ne on niin pahasti hajonnu, ettei niitä pysty enää korjaamaan. Nyyh... Ne oli mun lempparihousut, ja niin mukavat jalassa.

Ostin vähän aikaa sitten uudet farkkulegginsit, jotka kylläkin on vähän isot. Mutta niitä pystyy ihan hyvin käyttämään, ei ainakaan purista mistään. Sitten ostin alusvaatteita. Kerran ostin ihanan värikkään tuubihuivin, joka on niin ohut, että se käy myös kesäkäyttöön. Vähän aikaa sitten sain ihanan paidan tuliaiseksi porukoilta. Se on harmaa, puolipitkä-hihainen ja siinä on iso sydän tehty paljeteista. Se on ihana! Sain myös kesätakin sukulaiselta, pinkki-valkoinen, todella ohut. Rakastan Cubuksen pitkiä toppeja. Mulla on musta ja harmaa. Ne on halpoja, ja kestäviä, ainakin mun mielestä, koska ne on ollut mulla ainakin pari vuotta. Eikä ole menneet miksikään. Mun lempi-vaatekaupat ovat Kappahl ja LIndex. Ja Zizzi.

Haluaisin uudet kengät, tai oikeastaan tarvisin. Mulla on Seppälästä tai H&M.ltä ostetut 10 euron mustat kengät/tennarit, joista lähtee sisäpuolelta pohja toisesta kengästä. Ne on niin hyvät jalassa, etten raaski luopua niistä. Sitten mulla on vaaleansiniset Puman tennarit, jotka on kuluneet kärjistä ihan harmaan ruskeiksi, mutta en raaski luopua niistäkään. Sitten on peruslenkkarit ja sisäpelikengät.

Tällaista tänään :)