Helmikuun 2. päivä. En ole kirjoittanut pitkään aikaan. Syynä on varmaan laiskuus ja inspiraation puute. En ole kirjoittanut moneen päivään päiväkirjaankaan. Mutta nyt ajattelin, että yritän. Viime päivinä ei ole tapahtunut paljoakaan. Olen ollut töissä, askarrellut ja vain ollut. Huomenna ajattelin käydä kirjakaupassa. Mun teippirolleri loppui juuri äsken. Sitä pitää käydä ostamassa. Ja varmaan katselen muitakin juttuja siinä samalla...

Mulla on ollut tänään outo olo, sen takia en mennyt töihin. Ihan jotenkin oudon väsynyt ja vetämätön olo. Ihan kuin olisi tulossa flunssa, mutta ei kuitenkaan. Noo, huomenna parempi päivä toivottavasti. Nyt illasta on kyllä jo parempi olo. Join tunti sitten ison kupin kahvia ja ajattelin kohta mennä suihkuun. Nyt on suht normaali olo.

Oon ylpeä mun pikkusiskosta. Se sai täydet pisteet kokki-koulun näyttökokeesta. Siitä pitäisi tulla kokki, se on sen unelma. Ja sisko haluaisi oman ravintolan. Siinä on tavotetta. Mun unelmat eivät ole juurikaan muuttuneet. Haaveilen tällä hetkellä eniten omasta kodista ja siitä arjesta, minkä teen itse itselleni. Kun muutan, aion sisustaa kotini mieleisekseni, syön monipuolisesti ja terveellisesti, aion nauttia elämästä. Aion nähdä usein ystäviäni, käydä lenkillä, tehdä hyvää ruokaa. Mun tavoite on päästä muuttamaan tämän vuoden puolella. Mutta ei mulla sinänsä ole mikään kiire, mutta tottakai haluan muuttaa mahdollisimman pian! Kaipaan omaa tilaa, omaa kotia, jonka olen luonut itse, ja sitä kaikkea, mikä kuuluu normaaliin arkeen. Täytän maaliskuussa 21, joten ymmärrätte varmaan, että haluan jo lentää omaan pesään. Siinäkin on tavotetta. Mutta nyt lähden sinne suihkuun.