Uusi Vuosi, uudet kujeet.

Haluaisin ensin kiittää kaikkia mun elämässä mukana olleita tästä vuodesta. Tämä vuosi 2017 on ollut paljon parempi kuin edelliset vuodet. Olen vahvistunut ja kasvanut ihmisenä. Olen saanut paljon uusia ystäviä, saanut paljon tukea, ja oppinut uusia asioita. Ensi vuosi 2018 tuo elämääni uusia asioita ja muutoksia. Aion opetella uusia taitoja ja panostaa enemmän itseeni ja hyvinvointiini. Aion yrittää panostaa enemmän neulomiseen, yritän käydä kolme kertaa viikossa pidemmällä lenkillä ja yritän laittaa 10-20 euroa kuussa säästöön. Haluaisin olla "parempi" ihminen, niin etten suuttuisi ja ärsyyntyisi niin helposti. Aion yrittää olla ymmärtäväisempi ja ystävällisempi muita kohtaan. (Tuohon kohtaan joku tuttu ajattelee, että olen jo todella ystävällinen ja ymmärtäväinen, mutta haluan kehittyä vielä enemmän siinä taidossa.) Haluan olla rohkeampi ja viisaampi monessa asiassa. Aion olla ahkera, varsinkin töissä, enkä valittaa turhasta. Haluan aloittaa vuoden puhtaalta pöydältä.

Aion tehdä töitä unelmieni eteen. Jossain vaiheessa alan miettiä opiskeluja, omaa asuntoa, ehkä unelmieni työpaikkaa. Mulla on tavotteita ensi vuodelle. Joltain ne saattaa tuntua pieniltä, mutta itselleni ne ovat suuria askelia eteenpäin. Odotan innolla Uutta Vuotta. Ja kaikkea sitä, mitä se tuo tullessaan.