En ole pitkään aikaan kirjoittanut tänne. Sain äsken siivottua tavarat paikoilleen ja nyt ajattelin kirjoittaa kuulumiseni tänne. Laitoin tänään ikkunaan tunnelmavalot syksyn pimenevien iltojen kunniaksi. Olen aloittanut joulukorttien teon, ostanut joulukortti-tarvikkeita ja viettänyt yksin pikkujouluja. Koska olen jouluhullu-ihminen. On ihanaa aloittaa joululahjojen miettiminen, ruokien suunnittelu ja muutenkin aloittaa pikkuhiljaa tunnelmoiminen. Joulumusiikkia en ole vielä kuunnellut. 

Huomenna on kiva päivä, koska menen ekan kerran töihin yhteen liikkeeseen, jossa myyn mun itse tekemiä kortteja. Olen siis myyjänä siellä neljä kertaa kuussa. Tänään olen muunmuassa hinnoitellut mun kortit ja pakannut ne. Ei varsinaisesti jännitä, mutta innoissani kyllä olen. 

Viikonloppuna aion tehdä lisää joulukortteja. Se on vissiin luvannut syysmyrskyä tänne päin. Tai ainakin vettä ja tuulta. Mun pitää vissiin tehdä noin 70-100 joulukorttia tänä vuonna. Onneksi on tarvikkeita paljon. Kiitos äidin <3 Huomiseksi mulla on 26 kpl sekalaisia kortteja. Toivottavasti saisin myytyä niitä pikkuhiljaa. 

Mietin yhtenä päivänä, että kun toi mun tv-taso on valmis, niin se siirretään ton mun nykyisen tv-tason tilalle ja se lähtee pois, todennäköisesti mun vaatehuoneeseen väliaikaisesti. Niin siihen tulee tyhjä tila, johon ajattelin ostaa valkoisen lampaantaljan (ehkä feikin), ja sen päälle ison jätti-lyhdyn ja sen sisälle led-kynttilän. Sitten haluaisin uudet matot ja sohvan tyynyille uudet tyynynpäälliset. Ja olkkariin uudet verhot, ehkä harmaat tai valkoiset. Tää olohuonekin on mun mielestä ehkä vähän jotenkin rauhaton. Makkari on ihan ok. Ja keittiöön vaihtaisin maton. On nää sinisetkin ollut ihan kivat, mutta kyllästyn aika nopeasti. Ja jos täällä olis enemmän harmaata ja valkoista, niin ainahan voi piristää tyynynpäällisillä yms. Mutta nää on näitä mun pohdintoja. Nyt lähden sänkyyn, koska aikainen herätys. En tosin mene vielä nukkumaan, vaan selailen nettiä. Öitä <3