Mulla alkoi eilen yli kolmen viikon kesäloma! Mulla on muutama lomasuunnitelma. Huomenna tulee pikkusisko viikonlopuksi ja 14. päivä mie lähden Ruotsiin! En oo ikinä ollu laivalla tai Ruotsissa. Vähän alkaa jännittää... Mut hyvällä tavalla ja oon ihan innoissani! Sain laivareissun maaliskuussa synttärilahjaksi mummolta ja nyt me sit mennään kahdestaan sinne. Tulee varmasti kiva reissu. Tosiaan ollaan kaksi yötä siellä. Sitten tässä elokuussa on myös yhdet juhlat. 

Mulla on tässä asunnossa valokuitunettiboxi, mutta ei kuitenkaan nettiä. Tai sitä wifi-yhteyttä. Mun pitää vissiin irtisanoa toi nettitikku ja ottaa tilalle matkamokkula. Kun mun tulostinkaan ei suostu toimimaan ennen kuin saa sen mokkulan yhdistettyä siihen. Toivottavasti saisin sen jo tänään. Hirvee säätö yhden netin takia. 

Onneksi on luvattu viilenevää ilmaa. Nää helteet on ollu kyllä aika uuvuttavat. Niin ja mie lähden sunnuntaina reissuun muuutamaksi päiväksi. Mutta hyvää elokuuta kaikille! <3