Nyt se vihdoin tapahtui. Nimittäin Ikean reissu. Nyt mulla on uudet kalusteet koottuna, ja on ne vaan ihanat! Varsinkin tää kirjoituspöytä. Nyt mahtuu kunnolla askartelemaan. Ja nyt on paljon helpompi ja nopeampi siivota, kun on kaikille tarvikkeille omat paikkansa. Eli ostin siis kaikkia pikkulipastoja, laatikoita, sun muita säilytysjuttuja. Pitää vielä joku päivä viedä vanhat kalusteet varastoon... Reissu kesti kahdeksan tuntia ja kommelluksilta ei vältytty. Mutta se siitä reissusta.

Mulle on tullut paljon ihanaa postia viime aikoina. Washiteippisampleja, tarroja, askartelujuttuja ja kaikkea muuta kivaa. Olen myös itsekkin laitellut ahkerasti postia. Nyt lähti kolme isoa kirjettä postiin. Yhdessä on äitille syntymäpäivälahja, toisessa pikkusiskolle happy mail ja kolmannessa karttakirjan sivuja yhdelle naiselle askartelua varten. Eilen sain ihan uskomattoman happy mailin yhdeltä naiselta. Siinä oli kaikkea kivaa! Tarroja, washeja, papereita, die-cutseja, ja kaikkea muuta. Sitten eilen tuli myös toinen posti, jossa oli tarroja ja washiteippejä.

Olen myös askarrellut paljon. Olen tehnyt itse kaksi mini-TN:ää. Toinen menee nyt äitille syntymäpäivälahjaksi ja toisen pidän varmaan itselläni. Sitten olen tehnyt niihin vihkoja. Olen leikellyt lehdistä kuvia, tehnyt leikekirjaa ja bujoillut.

Olin maanantaina shoppailemassa. Löysin Seppälästä ihanan neuletakin, joka on viininpunainen ja ulottuu polviin saakka. Alkuperäinen hinta olisi ollut 40 euroa, mutta sain sen kympillä. Se on aivan ihana löytö! Sitten ostin valokuva-albumin tarroille, kunnon leikekirjan, jossa on kunnon paksut sivut, liimaa, kiiltokuvia ja kyniä.

Ostin neljä kynää, joista voisin kertoa. Eli ensimmäinen kynä on ihan perus Micron-merkkinen tussi, jonka koko on 005, eli ohut. Toinen kynä on Frixion-merkkinen vaaleanpunainen yliviivaustussi, jonka voi kumittaa. Sitten nämä kaksi viimeistä kynää on todella ohuita kuitukärkikyniä, pinkki ja lila, ja ovat merkiltään Pilot maica. Suosittelen kaikkia näitä, koska ovat todella laadukkaita.

Kohta loppuu kesäloma ja työt kutsuu. Huomenna lähden vielä kesäretkelle Sipooseen ja tulen takaisin lauantaina. Maanantaina alkaa työt. On ollut ihan kiva loma, mutta kyllä on tavallaan ihan mukavaa palata taas arkeen. Pitäisi vielä pakata viimeiset kamat mukaan retkeä varten. Aamulla kymmeneltä tulee bussi hakemaan. Toivottavasti olisi hyvät ilmat.

Vielä yksi kysymys. Tein silloin postauksen bujoilusta. Haluaisitteko lisää postauksia askarteluihin ja sellasiin liittyen? Esim. jotain vinkkejä, tai arvosteluita, tai kalenterijuttuihin liittyen...?

Mutta hyvää keän jatkoa teille kaikille lukijoille! :)