Aamulla heräsin vähän ennen kahdeksaa, menin aamupalalle ja söin kaurapuuroa. Pelattiin tuttujen kanssa lentopalloa. Olin porukan surkein, mutta ihan hauskaa oli. Harjoittelua vaan. Tärkeintä oli osallistuminen. Kävin lentiksen jälkeen suihkussa. Mun on tehnyt koko päivän mieli pizzaa. Laitoin uuden itse tekemän kollaasin seinälle kalenterin tilalle, koska se oli revennyt ja huonossa kunnossa. Olen askarrellut, kirjoitellut, lukenut mietelauseita ja pohtinut elämän suuria kysymyksiä, esim. Miksi kaiken pitäisi olla täydellistä?

Olen pyörinyt Ikean ja muiden sisustuskauppojen nettisivuilla. Soitin siskolle ja äitille. Nukuin puolen tunnin päikkärit ennen ruokaa. Ennen päikkäreitä oli huono olo, oksetti. Mutta kun heräsin, huono olo oli hävinnyt. Olen katsonut netistä lyijykynäpiirrustuksien kuvia. Ja kaivoin esille mun taidekynät. On metallin hohtoisia puuvärejä ja normeja. Hiilikyniä ja yksi graffitikynä. On vesiliukoisia värikyniä ja normi lyijykyniä, joissa on eri kovuuksia. Otin esille myös mun suht uudet akvarelliliidut. Taide on vaan niin ihanaa!