Helou pitkästä aikaa! Anteeksi, kun en ole kirjoittanut tänne pitkään aikaan. Ei ole ollut oikein inspiraatiota kirjoittaa. Ja osa syynä on ollut se, että mun tietokoneen virustorjunta on vanhentunut.... Joten en ole oikein uskaltanut käyttää konetta. 

Mulla menee hyvin. Olen saanut mun kodin aikalailla valmiiksi, eli mun tv-taso on vihdoin valmis. Ja olen saanut kämpän sisustettua nätiksi. Kävin muutama viikko sitten Tokmannilla ostamassa kaikenlaista kivaa. Ostoskärryyn sujahti uusia sisustustyynyjä, uudet glitter-verhot olkkariin, mattoja, ikkunoihin kauniit tähti- ja sydän-valot ja kaikenlaista tarpeellista, kuten pattereita ja jatkojohtoja. Sain äitiltä etukäteis-joululahjaksi ihanan roosan värisen viltin, joka on tehty merestä kerätyistä muovipulloista. 

Yli viikko sitten kävin ostamassa joulukuusen ja siihen koristeet ja valot. Samana päivänä mun tv-taso tuli valmiiksi. Laitoin heti kuusen paikoilleen ja koristelin sen. Kuusesta tuli niin mun näköinen. Palloja oli kolmea erilaista: hopea-glitter, hopea ja  valkoinen glitter, joka näyttää lumipallolta. Valoiksi valitsin ledit. Kuusesta tuli todella kaunis. Ostin myös tontun tv-tason päälle.

Olen bujoillut paljon. Itseasiassa joka päivä. On ihanaa, kun voi käyttää luovuutta johonkin sellaiseen, mikä on itselle tärkeää. Korttejakin olen tehnyt jonkun verran, mutta mulla alkaa olemaan aika kova stressi tehdä niitä, koska myyntiin pitäisi tehdä kymmeniä. Ja kaikenlisäksi kahteen eri paikkaan. Ensi lauantaihin mennessä pitäisi olla tehtynä ainakin 20-30 korttia. Ja lisäksi on töitä.

Huomenna takaisin kotiin. Olen ollut viikonlopun äitin ja mummin luona. Meillä on ollut ihan mukavaa. Ja huomenna mun paketin pitäisi olla noudettavissa. Ja huomenna pitää käydä kaupassa ostamassa ruokaa. 

Kohta vois juoda iltakahvit tai teetä. Ja ottaa iltapalaa ja bujoilla. Ja ajoissa nukkumaan, että jaksaa huomenna matkustaa ja touhuta vielä kotona. Oli mukava kirjoittaa tänne kuulumisia pitkästä aikaa. Mukavaa joulun odotusta teille lukijoille! 💕