Ulkona sataa vettä. Lumet ovat sulaneet ja linnut ovat palanneet. Nyt on huhtikuun loppu. Kohta on jo toukokuu. Mun tekisi mieli mennä ulos vesisade-lenkille. Rakastan sadetta. Kesä saattaa tuoda isoja muutoksia mun elämään. Ainakin toivon niin. Elän oikeastaan aika jännittäviä hetkiä. Kerron niistä sitten lähemmin, jos alkaa tapahtumaan. Odotan innolla lähi-aikoja. 

Olin tänään töissä. Eilen olin kaupungilla yhden ystäväni kanssa. Käytiin syömässä Oishi Sushissa ja oli ihan älyttömän hyvät ruuat! En uskaltanut maistaa sushia, mutta söin kiinalaista. Käytiin kirpparilla ja kaupassa. Käytiin myös ystäväni kotona juomassa kahvit. Tällä hetkellä mulla on pyykit kuivausrummussa. Ja kohta on ruoka. Tekis niiiin mieli ottaa päiväunet. Ehkä otankin ruuan jälkeen. 

Olen ihan koukussa tulostamiseen. Tulostelen pieniä kuvia mun bujoon ja Happy Planneriin. Niillä on kiva koristella aukeamia. Voisi tänään taas tulostella. Ja tehdä bujon väliin vaikka jonkun kollaasin. 

Toivotaan, että kesä tulisi pian ja lämpimämmät säät. Aurinkoa teidän lukijoiden päiviinne! <3 (Nyt muuten paistaa taas aurinko...)