Tilasin tänään netistä tuotteita, ja ajattelin sen myötä tehdä postauksen näihin tuotteisiin liittyen. Eli tilasin siis kolme sivellinkärkitussia, kynän ja sivuja planneriin. Sivellinkärkitussit ovat merkiltään Tombow. Tilasin kolme eri sävyä: Orchid, Warm grey 2 ja Sky blue. Tombow on todella suosittu ja laadukas merkki. Itse pääsen muutaman päivän sisällä kokeilemaan niitä ensimmäisen kerran, kun ne tulevat postilaatikkoon. Odotan innolla.

Olen katsellut videoita Youtubesta erilaisiin kirjoitustyyleihin liittyen. Sain muutama kuukausi sitten äidiltä kirjan Luovaa tekstausta ja muita ideoita. Olen kiinnostunut kokeilemaan noita sivellinkärkitusseja ja katsomaan miten multa luonnistuu kaunis kirjoitustyyli. Tilasin myös ZIG:n Cartoonist Mangaka 005-kynän mustana. Sitäkään en ole ennen kokeillut. Tykkään kirjoittaa ja rakastan ohuita tusseja/kyniä. On ihana kokeilla eri tyylejä kirjoittaessa. Teen varmaankin vielä erillisen postauksen näistä tilaamistani kynistä, mitä mieltä olen, kunhan olen kerennyt kokeilla niitä rauhassa.

Olen varsinainen kynä-hamsteri. Tähän mennessä mun lemppari ohutkärkinen tussi on ollut Pilotin maica. Niitä on eri väreissä. Mulla on tällä hetkellä niistä kaksi mustaa, lila, pinkki, punainen ja sininen. Ne on todella ohuita ja liukuvat paperilla hyvin, eivätkä ghostaa pahemmin. Mulla on Stabilon perus-yliviivaustusseja, joita käytän harvoin. Mutta mulla on Pilotin Frixion-yliviivaustusseja pari, lila ja vaaleansininen. Ne on hyviä esim. tekstin varjostamiseen, koska ovat todella haalean värisiä. Sitten toinen mun perustussi-suosikki on Pigman Micron. Mulla on neljä 005:ta, 01, 02, 03, 05 ja 08. Siksi neljä 005:ta, koska edelleen tykkään ohuista kärjistä. Yksi hyvä on myös Pilotin Precise V5 Rolling Ball-kynä. Se on kestänyt mulla viime kesästä asti. Tummalle pohjalle on kiva kirjoittaa valkoisella tussilla. Siihen tarkoitukseen mulla on Gelly Roll 08, valkoisena. Hyvä luottotuote sekin. Sitten mulla on ihan perustusseina Staedtlerin ohuita kuitukärki-kyniä ja Stabilot. Lisäksi ostin perus-marketista paketin kuitukärkitusseja, joissa ei ole niin ohut kärki kuin Staedtlerin kynissä. Mutta värit ovat kivat. Ja on mulla liuta muita kyniä, joilla ei ole merkkiä.

Tombowit ja ZIG:n tilasin ihanalta Sandy Talarmolta, kiitos. Tässä linkki kauppaan:

http://vihkokauppa.com