Tilasin viime lauantaina pinkin Leuchtturmin (Lettu, vihko-merkki) ja yhden kynän. Ne tuli postilaatikkoon keskiviikkona. Tuotteet oli pakattu nätisti, Lettu itse oli kääritty paperin sisään ja kynä oli siinä vieressä. Niiden ympärillä oli värillistä silkkipaperia ja mukana oli kaunis käyntikortti. Keräilen Vihkokaupan käyntikortteja ja niitä löytyy jo 5 kpl. Olen yllättynyt, miten ihana tuo Lettu on. Hieman kellertävät sivut, kynät kuultaa hieman läpi, ja kokonaisuudessaan kaunis paketti. Tuo pinkki väri on aivan ihana. Olen jo aloittanut tuohon normi-bujon, mutta aikomus olisi tehdä tuosta kesä-bujo. Eli keräilen siihen kaikkea kesään liittyvää, kuten Kesäbiisit 2018, Summer bucket list, Kesätapahtumat, Kesätekemistä, Lomasuunnitelmat yms... 

Toisen tilauksen tein sunnuntaina. Tilasin Happy memory keeping planner boxi-Every picture tells a story:n. Eli toisin sanoen Happy Plannerin, Big-kokoisena. (Se painoi kilon...) Hain sen eilen aamulla Ärrältä. Ja se on niin kaunis! Siihen keräilen muistoja, valokuvia ja täytän päiväkirjamaisesti. Oon tehnyt siihen jo aika paljon kaikenlaista. Olen tyytyväinen. Siinä on todella kauniit välilehdet, tukeva paperi ja ei kuulla läpi mitkään kynät, mitä olen jo testannut. 

Olin Porvoossa viime lauantaina porukoiden kanssa. Käytiin syömässä Vanhassa Porvoossa Zum Beispielissä. Oli hyvä pihvi. Juhlittiin mun synttäreitä. Eilen kävin 4,2 km:n lenkillä, ja näin ekat leskenlehdet ja sitruunaperhosen. Ulkona on niin ihana ilma! Suht lämminkin alkaa olla. Nautin. Pieniä lumikasoja on vielä siellä täällä. Tänään pitää käydä vielä kaupassa. Mutta on mennyt ihan hyvin. Töitä ja vapaa-aikaa sopivasti. Nautitaan nyt tästä keväästä ja ihanasta säästä.