Anteeksi, kun en ole kirjoittanut pitkään aikaan. Olen ollut niin paljon kiinni muissa askareissa. Mutta joo, hyvää kuuluu. Viimeinen lomapäivä. Meillä oli töistä kaksi viikkoa lomaa. On toukokuu, aurinkoinen päivä. Olin Porvoossa melkein viikon.

Viime keskiviikkona mulle tuli paketti. Tai oikeestaan kaksi. Toinen tipahti postiluukusta ja toinen piti hakea postista. Se paketti, mikä tipahti postiluukusta, sisälsi kolme vihkoa. Sen tilasin (tai oikeastaan äiti tilasi...) Sandyn vihkokaupasta. Siellä oli kaksi blancoa vihkoa ja yksi viivallinen. Ja ne on niin ihania!! Keskiviikkona iltapäivällä neljän jälkeen mulle tuli tekstiviesti postilta, että paketti on noudettavissa. Ja senhän tilasin (tai oikeastaan äiti tilasi...) Heidin korttipajalta. Ja voi sitä ilon määrää! Siellä oli vaikka ja mitä ihanaa! Ensinnäkin tilasin TN:än. Sellaisen ihanan ruusukuvioisen TN:än. Ja jos joku kysyy, mikä on TN, vastaan, että Traveler`s Notebook. Eli toisinsanoen kannet, minkä sisään laitetaan vihkoja. Sen sisällä on neljä kuminauhaa, mihin vihkot pujotetaan ja kansissa on taskut, ja ympärillä on myös kuminauha. (Teen oman postauksen mun plannereista kuvien kera...) Mutta joo, takaisin pakettiin.... Lisäksi siellä oli kolme rusettiklemmaria: valkoinen, musta ja harmaa. Tilasin myös neljä washiteippiä: ruusukuvioinen teippi, ananasteippi, turkoosi kukkateippi, musta kamerateippi ja lisänä tuli kiitoslahja, mikä oli pinkki kukkateippi. Sitten tilasin myös paljon tarroja. Ja Die-cutseja eli liimattavia kuvia. Ne ovat vähän niinkuin pahvisia kiiltokuvia. Ja älyttömän hyvän mustekynän. Kiitos todella paljon Sandy ja Heidi <3

Eilen kävin Tokmannilla rintsikkaostoksilla. Löytyi sopivat, ja mukaan tarttui myös nilkkasukkia, lippis, sekä washiteippejä.

Kissat ovat sopeutuneet hyvin. Ne viihtyvät mun huoneessa, varmaan siksi, kun täällä on niin lämmin. Tassu on usein mun sängyssä tai sitten se on kömpinyt mun peiton alle ja Sissi on usein mun huoneen nurkassa, hyllyn vieressä. Aluksi Sissi oli koko ajan olkkarin sohvan alla, mutta nyt se on suurimman osan päivästä mun huoneessa. Tassu taas on paljon mun huoneessa, mutta myös seikkailee pitkin taloa. Niistä on tullut mulle todella rakkaita. Yöllä ne on paljon liikkeessä. Mie pidän mun huoneen oven öisin rakosillaan, että katit pääsevät mun huoneeseen ja huoneesta pois. Välillä herään öisin siihen, kun ne kiipeävät mun päälle makoilemaan. Varsinkin jalkojen päälle. On ne vaan ihania otuksia. Äsken makasin sängyssä ja aloin kuulostella mistä kuuluu ihmeellinen rouskutuksen ääni. Sissihän se! Syömässä mun kasvia! Kyllä nauratti.

Teen jossain vaiheessa postauksen planneroinnista, kuvien kera. Voisin ainakin aloittaa tänään. Mutta nyt taidan alkaa lopettelemaan ettei tule romaania.

Heijssan! :)