Ulkona paistaa aurinko. Mun särkee päätä... Olin ulkona kävelyllä ja mulla oli musiikit mukana eli kuulokkeet korvissa. Oon piirrellyt ja tehnyt ristikoita. Eilen unohdin kirjoittaa tänne.... Olin eilen pitkällä lenkillä ja kävin samalla reissulla kaupassa. Ostin ristikkolehden, kyniä ja purkkaa. Kohta juon kahvia. Tein eilen onnellisuusvihkon. Se on ruskeakantinen ja siinä on pitsiä, kakkupaperia ja vanhanaikainen kiiltokuva. Ja tietenkin tarrahelmiä. Sisään kirjoitan runoja, ajatuksia, onnellisuuden aiheita, piirrän, askartelen ja mitä ikinä keksinkään. Mun mielestä jokaisella pitäisi olla tollanen vihko, johon laittaa/kirjoittaa pelkkiä positiivisia juttuja. Sitten kun on huono päivä, voi lukea sitä vihkoa ja tulla paremmalle tuulelle. Tai antaa lahjaksi jollekkin. Tässä ideaa ja päivää taas. Moiii!