Hmmmm, mitäs kertoisin ensimmäiseksi? No aloitetaan sillä, että mulla menee hyvin. Oon nyt asunut yli kuukauden tässä kämpässä. On edelleen kiva asua yksin. Sain äsken siivottua koko kämpän. Täällä on aina siistiä, mutta piti imuroida pölyt pois ja pestä vessa. Vaihdoin myös lakanat ja tiskasin. Vein roskat ja hain pyykit kuivumasta pyykkituvalta. Tein ruokaa ja kävin suihkussa. Ruuaksi tein jauhelihapastaa. Oli kyllä hyvää. Laitoin loput jääkaappiin ja pakkaseen.

Mulle tulee kolme pakettia ensi viikolla. Ei, en ole tilannut mitään. Tein vaihtokaupat kolmen naisen kanssa. Taustalla on se, että toissa yönä heräsin ja aloin miettiä, että haluan pocket-kokoisen plannerin. Laitoin heti facebookkiin ilmoituksen, että etsin happy mailia vastaan pientä planneria. No aamuun mennessä oli tullut muutama ilmoitus ja yksityisviesti, että löytyisi juuri sellainen kuin toivoin löytäväni. Nyt mulle on tulossa sitten kolme mini-planneria. Yksi valkoinen, missä on erivärisiä kolmioita ja kaksi samanlaista, mitkä on myös valkoisia, mutta niissä on kultaisia palloja. Ja sen takia otin kaksi samanlaista, koska toisen annan varmaan pikkusiskolleni synttärilahjaksi. Ja itse pidän kaksi. Kaksi on jo matkalla, ja toisen niistä pitäisi olla maanantaina noudettavissa postista. Odotan innolla niitä.

Olin keskiviikkona retkellä ja mie uin meressä!! Ihan uskomatonta!!! En ole uinut moneen vuoteen. Se vesi oli oikeesti tosi lämmintä. Ja se oli ihanaa. Oli tosi kiva päivä. Tehtiin hyvää ruokaa ja nautittiin toistemme seurasta. 

Tää helle ei oo ollu mitään ihanaa. On todella hiostavaa ja yöllä joutuu nukkua melkein alasti ja ilman peittoa. Mun asunto on onneksi suht viileä. Mulla oli peitto, mutta kun tänään vaihdoin lakanat, niin en laittanut enää ollenkaan peittoa, vaan aion nukkua pelkällä lakanalla. Eilen oli kunnon ukkonen. Salamoi ja jyrisi. Tänään on satanut useamman kerran vettä. Tällasena sateisena päivänä on just hyvä siivota. 

Kävin eilen pitkästä aikaa kirjastossa. Ja lainasin pari askartelukirjaa ja pari joulukirjaa. Kyllä, luit oikein. JOULUkirjaa. Mulle tuli yhtenä iltana joulufiilis, niin että olis vaan tehny mieli kuunnella joulumusiikkia, syödä pipareita ja juoda glögiä. Ja nyt on kesä! Onneksi tiedän, että on muitakin jouluihmisiä, jotka suunnittelee joulua jo nyt. Eli ei oo vaarallista. 

Mulla alkaa elokuun 6. päivä kolmen viikon kesäloma. Ihanaa! Ensin tulee pikkusisko yökylään viikonlopuksi, sitten jos on hyvä ilma, niin mökille, vissiin Ruotsiin, sitten on vapaata ja chillailua. Mulla on vapaat nyt ja seuraavan kerran menen töihin vasta torstaina. Jos silloinkaan on töitä. Mutta joo, nyt alan lopetella. Kiitos kun luit ja mukavaa viikonloppua! <3