Olen onnellinen. Muutto lähenee ja kaikki on hyvin. Huomenna menen mummon kanssa syömään, juhlitaan muuttoa. Viikonloppuna pitää pestä pyykit ja pakata. Saa nähdä paljon autoon mahtuu... Mua väsyttää ja on tylsää... Join kaakaon tänään. Lunta tulee vaan lisää ja lisää. Sain yhdeltä ihanalta ihmiseltä kirjan läksiäislahjaksi. Se on sellanen kirja, jossa on erilaisia kysymyksiä ja niihin vastataan, ja sit siinä on kuvia, joita voi värittää. Kirjan nimi on Kuka minä olen? Ystäväkirja minusta. Tulispa tiistai nopeasti... Mitä teen viikonloppuna? Tulee tylsää... Pitäis keksiä joku tarina. Juoni ja henkilöt. Mun pitäis kopioida uuteen kalenteriin tuttujen osotteet vanhasta kalenterista. Ja tehdä sukka loppuun. Ja voisin värittää värityskirjaa, kun kerran kaivoin sen esille muuttolaatikosta. Tai täyttää tota uutta kirjaa. Tai selailla facebookia. .......