Odotan tässä, että kahvi tippuu. Ajattelin pitää pienen huilitauon. Siivosin äsken koko asunnon. Imuroin, pesin lattiat, järjestelin keittiön, siivosin vessan, vein roskat ja lehdet ja pyyhin pölyt. 54 ja puoli neliötä siivoamista. Mutta nyt on voittaja-fiilis! (Käyn hakemassa kahvia keittiöstä...) 

Mulla loppui loma ja on kiva taas palata normi arkeen. Mulla olis ollu tänään töitä, mutta oon vielä vähän yskässä ja nuhassa. Tosiaan olin loman lopun kipeenä, flunssassa. Mulla oli paljon ohjelmaa loman aikana. Pikkusisko oli kylässä, olin itse Etelä-Suomessa, olin myös Ruotsissa risteilyllä ja muutaman päivän kotona. En ollut ennen ollut Ruotsissa taikka laivalla. Mukava reissu. Ruuat oli ihan mahtavia, maisemat ja kaikki värikkäät talot. Ekana yönä en osannut nukkua. Meri oli todella tyyni koko matkan ajan, joten merenkäyntiä ei oikeastaan tuntenut. Hassua oli se, kun tulin kotiin ja illalla aloin nukkumaan, tuntui siltä kuin keinuttaisi koko ajan.

Illalla oltiin yökerhossa ja join ihan todella hyvän drinkin. Siellä oli bändi soittamassa ja se oli kivaa. Osa porukasta tanssi siellä edessä. Ruoka me syötiin buffetissa. Ja se ruoka. Se oli ihan mahtavaa. Lähtisin laivalle jo pelkän ruuan takia. Ruotsissa me käytiin sellaisella kiertoajelulla bussilla. Näin livenä Kuninkaanlinnan. Käytiin myös yhdessä askarteluliikkeessä. Laivalla käytiin Tax Freessä, ja ostelin kaikenlaista, kuten uuden laukun, tuliaisia, meikkejä, yms. Oli mukava reissu. 

Nyt on koulut alkaneet. Tossa mun vieressä on ruotsinkielinen ala-aste, itseasiassa se näkyy mun ikkunasta. Mun pitäis ettiä yhdet tarrat. Ja vois alkaa askartelemaan. Mutta mukavaa arkea teille kaikille! <3