Ajattelin kirjoittaa nyt ruokatauolla. Mulla on siis työpäivä tänään. Se olis muutto-viikko. IHANAA! Perjantaina tilasin huonekalut ja varmaan torstaina käyn ostamassa imurin, kahvinkeittimen ja mikron. Ja käyn tietenkin ruokakaupassa. Tänään tai huomenna allekirjoitan vuokrasopimuksen. Viime viikolla tein sähkösopimuksen, vakuutuksen ja osoitteenmuutoken. Pitäis vielä lähettää ne osoitteenmuutos-kortit. Huonekalut tulee tämän viikon lopussa tai ensi viikon aikana. Tilasin ne kotiinkuljetuksena, eli ne kantaa huonekalut asuntoon saakka. Onneksi, koska se kämppä on kakkoskerroksessa.

Mua jännittää muutto. Mutta hyvällä tavalla. Odotan, että pääsen laittamaan itse ruokaa, käymään kaupassa, hoitamaan asioita ja olemaan yksin. Yksin oleminenkin jännittää jollain tavalla. Jos mulle tulee yksinäinen olo, lähden vaan kävelylle kaupungille. Siellä on kuitenkin ihmisiä.

Se asunto on kuin unelma! Se on siis remontoitu kolmisen vuotta sitten. Mun pitää hankkia sinne sitten mattoja ja verhoja, sun muuta. Mie tilasin ihanan harmaan sohvan, jota odotan innolla. Ja sitä odotan eniten, että pääsen kunnolla sisustamaan. Mun kodista tulee kaunis. Ja siisti.

Voisin vaan höpöttää muutosta teille. Neljä yötä enää!