Olin tänään valokuvauskurssilla. Aluksi meille opetettiin kaikkia kameran toimintoja. Sitten mentiin luontoon kuvaamaan. Mulla oli oma järkkäri mukana. Sain kurssilta hyviä neuvoja ja vinkkejä tulevia otoksia varten. Kurssiin olen todella tyytyväinen, kuten myös vetäjään. Pitää vielä kuvat siirtää kamerasta koneelle. Laitan kuvia myöhemmin.

Eli kaiken kaikkiaan on ollut mukava päivä. Olen ollut ulkona aika paljon ja kävin suihkussa. Olen ollut koneella, ja äsken aloitin uutta korua. Siitä tulee turkoosi-valkoinen. Kaikki punotut korut mitä teen, on tehty puuvillalangasta, joten ne ei kutita. Olen tehnyt niitä yli 20, osan annoin sisaruksille ja osan olen myynyt. Pikkusisko opetteli kanssa tekemään noita rannekoruja, ja innostui, joten mun pitää tehdä sille samanlainen kiekko, jolla niitä koruja tehdään. Itse olen kiekon tehnyt korkkimatosta, koska se kestää koko elämän. Mutta askartelu/käsityökaupasta voi löytää myös, mutta se ei kestä kauaa, vaan kuluu rikki.