Mulla on kylmä. Oon tehnyt listaa mitä kaikkea mie aion hankkia uuteen kämppään. Oon myös pörränny Ikean sivuilla. Juttelin äidin kanssa puhelimessa. Meen ensi viikolla kaksi kertaa ravintolaan, tiistaina ja perjantaina. Hain itelleni yöksi toisen peiton. Huomenna alkaa viikonloppu ja on vapaapäivä. Syön salmiakkia, nam. Mulla on yksi musta fleecehuopa, jonka laitan uuden kämpän uuteen sänkyyn. Voin sitten nukkua päikkäreitä sen kanssa. Pitää ostaa vaikka mitä. Siellä on valmiiksi kalusteet, mutta haluan alkaa keräilemään pikkuhiljaa omia, että saan omannäköisen kämpän. Mulla on tiedossa uudet tyynyt ja peitto, kiitos siitä. Pitää ostaa se blu-ray-soitin tietokoneeseen, telkkari jossain vaiheessa, kunnon kirjoituspöytä, johon mahtuu kaikki mun askartelutarvikkeet, ehkä pieni sohva tai iso nojatuoli, ainakin uusi patja ellei koko sänky, matto, lakanoita ja pyyhkeitä, lipasto, tv-taso, tuoli kirjoituspöytään, roskakori, pyykkikori, lokeroita ja koreja pöydälle ja vessaan, verhot, päiväpeitto, valaistus pitää olla kunnossa, eli pöytälamppu, lattiavalaisin, ja kunnon kattovalaisin. Ehkä yöpöytä... Miten kaikki mahtuu sinne?