Nyt on osa joulukorteista tehty. Menen tänään kuntosalille pitkästä aikaa. Ja samalla reissulla käyn apteekissa ja kaupassa. Tänään tuli postissa äitin yllätyksenä mulle tilaamat ihanat tarrat. Kiitos äiti <3 Ulkona sataa lunta. Ihanaa. Olin tänään töissä. Eli ei sen kummempi päivä. Kohta syön ruuan, puuroa. Joulun vietän äidin ja mummin luona pikkusiskon kera. Tulee varmasti mukava joulu. Perjantaina menen Porvooseen vähän shoppailemaan joulujuttuja ja farkut ja rintsikat. Mun koko on pienentynyt niin paljon, että osa vaatteista on jäänyt isoksi. Mulla on ainoastaan yhdet sopivat rintsikat. Toiset on liian isot, mutta käytän niitä silti. Ja toiset farkut on liian isot ja toiset hajoaa ihan juuri käsiin. Joten tarvitsen ne.

Kirjoitin ennen blogiin joka päivä, mutta enää ei aika riitä. Vaikka halua kyllä olisi. Valokuvaamassakaan en ole käynyt moneen kuukauteen. En tiedä miksi. Ja mullahan on toi toinen blogikin, Askartelumaanikon Ihmemaa. Pitää varmaan herättää nämä kaikki harrastukset henkiin uudestaan. Ja ottaa kamera mukaan ilmojen salliessa. Haluisin siihen toiseen blogiin, Askartelumaanikon Ihmemaahan, laittaa kuvia mun askarteluista ja kirjoittaa esim. planneroinnista. Olisikohan lukijoita? Ja toisaalta tekis mieli tehdä toinen Instagram-profiili, johon laittaisin kuvia ainoastaan plannereista ja siihen liittyvistä jutuista. Onko mitään järkeä? Jätän tämän asian muhimaan pääni sisälle. Jos teillä lukijoilla on jotain aiheita, mistä haluaisitte että kirjoitan, vinkatkaa ihmeessä. Rohkeasti vaan! :)