Nyt on kesäkuu! Vaikka on aika kylmä... Mutta joo.... Kävin aamulla poimimassa kieloja maljakkoon. Siivosin kämpän, vaihdoin lakanat, pesin pyykkiä, kävin suihkussa ja suunnittelin loma-juttuja. Mulla on tänään vapaapäivä, eli toisinsanoen pitkä viikonloppu. Tosin pitää käydä tänään vielä asioilla kaupungilla. Ensi viikolla, perjantaina, mulla on kampaajalle aika. Leikkaan ja värjään. Kampaaja sanoi hinnaksi noin 130 euroa. Kun mulla on niin paksut ja pitkät hiukset.

Tekisi mieli askarrella, mutta maltan iltaan. Koska just oon siivonnu askartelutarvikkeet piiloon... Netistä olen löytänyt kivoja videoita liittyen vihkojen askarteluun ja koristeluun. Olen nyt tehnyt itse vihkoja. Niistä on tullut aika kivoja.

Kun eilen oli huono ja synkkä ilma, ja mun huone oli todella hämärä, eli oli huono valaistus, sain kirjotuspöydälle uuden lampun. Johan helpotti näkemistä!

Lakkasin kynnet harmaaksi. Hiuksiin vielä sen verran, että aion värjätä aika luonnollisen näköiseksi. Toki mieli saattaa vielä muuttua, ja aion vielä kysellä kampaajalta ideoita. Mutta ei mustaa tai punaista tai kirkkaita värejä!

Taidan alkaa kirjoittaa päiväkirjaa pienen tauon jälkeen. Tosin se tauko oli vaan pari päivää...

Hyvää kesäkuuta ystävät! Toivottavasti tulisi OIKEA kesä ilmojen puolesta :)