Ajattelin aloittaa uuden postaus-sarjan, eli Viikon Suosikit. Tarkoituksena olisi kerätä joka sunnuntai erilaisia suosikkeja viikon varrelta. Pyrin postaamaan joka sunnuntai, poikkeuksia lukuunottamatta. Toisena uutena juttuna tulee myös samankaltainen postaus-sarja, eli Kuukauden Suosikit. Kuukauden Suosikit tulevat joko kuun lopussa tai seuraavan kuun alussa. Idea on sama. Joten aloitetaan!

1. Alkava syksy. Aamuisin alkaa olla kosteaa ja kylmää. Syksy kuuluu lempi-vuodenaikoihini. On ihanaa huomata ilmojen viilentyvän, lintujen muuttavan ja kun alkaa tavallaan "normiarki", koulujen alkamisen myötä.

2. Myöhään valvominen. Olen useampana iltana mennyt jo todella aikaisin sänkyyn. Mutta en nukkumaan, vaan olen ottanut viereeni päiväkirjan/vihkon, kyniä ja muuta tekemistä. (mullahan on 120 senttiä leveä sänky....<3) Tai sitten pyörin netisssä. Mutta nukkumaan käyn vasta aika myöhään. (Viime yönä meni puoli kahteen....) Välillä juon vielä illalla kahvia. Arkena usein yritän käydä aikaisemmin nukkumaan kuin viikonloppuisin. Mullahan on todella hyvät unenlahjat, koska kun panen silmät kiinni, nukahdan saman tien.

3. Loma. Mulla alkoi virallisesti perjantaina kahden ja puolen viikon loma. Aion käydä pienellä reissulla ja ottaa rennosti.

4. Oma vihko. Eli olen facebookissa Kaleterimania-ryhmän vihkoringissä ollut mukana. Eli ensimmäiseksi valitset/teet/ostat vihkon ja koristelet siitä aukeaman ja kerrot hiukan itsestäsi. Sitten lähetät sen vihkon seuraavalle, joka taas koristelee siitä sun vihkosta aukeaman. Ja tätä jatketaan niin kauan kunnes oma vihko palautuu omistajalleen. Nyt tällä viikolla palautui mun vihko, ja se on ihana! (Kiitos kaikille mun vihkoa koristaneille! <3)

5. Ale-herkut. Olin kaupassa lauantaina ostamassa pientä naposteltavaa. Ajattelin ostaa sipsiä, suklaapatukan ja limpparin. No mun onnekseni sain nämä kaikki pikkurahalla, yhteensä 4,35 euroa. Limppari ja suklaapatukka olivat molemmat -30% alennuksessa.

6. Villasukka. Sain tänään yhden lahjasukan valmiiksi. Nyt vaan tekemään paria sille....

Tässä oli tämän viikon suosikit.