Sain ne nilkkasukat valmiiksi eilen illalla! Tämä aamu alkoi kämpän siivoamisella ja lakanoiden pesulla. Kun olin siivonnut, olin niin hikinen, että kävin suihkussa. Sitten olin töissä. Paketteja ei tullut vielä, ehkä maanantaina. Mun lattia on täynnä askartelutarvikkeita.... Nyt neulon uutta sukkaa, valko-vaaleanpunaraidallisia, varmaan itelleni. Kohta on bingo.

Kohta vaihtuu vuosi. Tähän vuoteen on mahtunut kaikenlaista. Suurin tapahtuma minulle oli muutto. Muutin paikkakunnalta toiselle. Myös ukkini kuoli jouluna. Maailmallakin on tapahtunut kaikenlaista. Välillä sitä miettii, että uskaltaako tuolla ulkona kaupungilla liikkua turvallisesti.

Täytän tasan kolmen kuukauden päästä 20. Elämäni toiset pyöreät. Täytyyhän sitä jollain tavalla juhlistaa, kerran sitä 20 täyttää. Mulle se ei merkitse mitään erikoista, että tulee vuosia lisää. En usko, että tulee ikä-kriisiä. Siskokin täyttää 18 syksyllä. Mun pikkusiskosta tulee aikuinen. Toinen sisko aloittaa koulun ja pikkuveli menee eskariin ja toinen veli lopettaa peruskoulun. Muutoksien vuosi. Mulla elämä rullaa varmaan samalla tavalla. Käyn töissä, neulon, askartelen, käyn kaupungilla, tapaan kavereita ja nautin elämästä.

En tee mitään uuden vuoden lupauksia. Mulla alkaa runo-projekti, eli yritän kirjoittaa joka päivä uuden runon, tai edes joka viikko. Mulla on ostettuna runokirja runoja varten.

Muistakaa nauttia läheistenne seurasta ja auttakaa apua tarvitsevia. Ottakaa vastaan kaikki hyvä, mitä muut teille antavat ja olkaa kilttejä. Tehdään yhdessä ensi vuodesta hyvä. Kunnioittakaa muita ihmisiä ja eläimiä. 

Hyvää Uutta Vuotta kaikille! <3 love you <3