Mulla oli aamupäivällä vapaata, joten nukuin ja askartelin. Lounaan jälkeen menin töihin. Tiskasin, siivosin ja leivoin kaksi piimäkakkua. Töiden jälkeen kävin suihkussa ja nyt olen töhertämässä paperille jotain. Ajattelin vaihtaa blogin taustan tällaseksi pirteäksi tulevan kevään kunniaksi. Kuuntelen tässä samalla musiikkia. Sain töistä sellasia pieniä pahvirasioita, joita nyt olen päällystänyt ja koristellut. Niistä tulee aika kivoja. Huomenna on vapaapäivä, melkein. Pitää käydä kaupungilla asioilla ja kaupassa. Pitäis siivota kämppä, kaikki sekasin. Mun pitää saada pikkusiskon sukat valmiiksi ens viikon torstaihin mennessä. Join tossa äsken soijakaakaon, se on vaan niin hyvää. Oli hyvää ruokaa tänään. Lounaalla oli kasvissosekeittoa ja päivällisellä oli uunilohta ja perunamuusia. Toivottavasti ei tule flunssaa... Vähän palelee, nenä vuotaa ja on tukossa ja kurkussa tuntuu oudolta. Mutta on ihan ok olo. Nyt soi Lady Gaga John Wayne. Ihan ok biisi. Pitää laittaa huulirasvaa. Oon huomannu sen, että jos stressaan jotain, niin revin huulia. Huono tapa.... Pitäis päästä eroon siitä. Mutta nyt jatkan taiteilua.