Tasan viikko muuttoon! Tein toissapäivänä sähkösopimuksen, vakuutuksen ja osoitteenmuutoksen. Oli hauskaa, kun eilen soittivat toisesta sähköyhtiöstä, että mie voisin perua sen juuri tehdyn sähkösopparin ja että heillä olisi "parempi" tarjous. Sanoin siihen, että just eilen tein ja siihen sai vakuutuksen vielä kaupan päälle. No tämä nainen sanoi vain puhelimeen, että selvä juttu, kiitos ja näkemiin. Vähän alkoi naurattaa. Tuli heti jotenkin aikuisempi olo, kun tuli tuollainen puhelu. 

Tänään aion tilata huonekalut Sotkasta. Laitan siihen kotiinkuljetuksen, koska se mun uusi asunto on kakkoskerroksessa. Ja siinä on kierreportaat. Saavat sitten kantaa sisään saakka kaikki huonekalut. Eli muutto on 1. kesäkuuta, eli tasan viikon päästä. Oon aika hyvin pakannu jo, mutta vielä on pakattavaa. Ensi viikolla on töitä ma, ti ja ke, ja loppuviikko meneekin muuttaessa. Ensi torstaina pitää käydä ostamassa kodinkoneet ja käydä tietenkin ruokakaupassa. 

Aion tilata eteiseen lipaston, olkkariin sohvapöydän, makkariin yöpöydän, olkkariin tv-tason ja aivan ihanan harmaan divaanivuodesohvan. Huonekalut oli valkoiset, paitsi tosiaan tuo harmaa sohva. Mutta sen tiiän, että mun kodista tulee siisti, kaunis ja viihtyisä. Sotkassa oli joitakin huonekaluja alennuksessa, niin käytän sen hyödyksi, tyyliin yli 50 prosenttia. 

Mua jännittää, mutta ei pelota. Tää on mun eka asunto. Enkä oo koskaan vielä asunut yksin. Mutta tykkään isoista muutoksista. Odotan innolla, miten lähtee arki sujumaan. 

Aurinko paistaa ja mua väsyttää. Tekisi mieli askarrella tai bujoilla. Ehkä huilaan hetken.