Ihanaa kevättä Teille lukijoille! <3 Vihdoin tuntuu siltä, että kevät on tullut. Aurinko paistaa, lumet ovat sulaneet paikoittain ja ulkona pärjää ilman pipoa. Kello lähenee aamu yhdeksää ja mie lähden reilun tunnin päästä töihin. Mulla on hyvä fiilis siitä, että tästä päivästä tulee hyvä. 

Sain perjantaina tietää, että mie pääsen kauppaan töihin hyllyttämään. Työn pitäisi alkaa toukokuussa. Oon niin iloinen! Vähän jännittää, mutta oon innoissani. Koska olen perfektionisti, niin hyllyttäminen sopii mulle oikein hyvin. 

Mulla on neljän yön päästä synttärit. Täytän vihdoin 22. Mulle tulee sunnuntaina vieraita kolmen jälkeen. Aion leipoa kinkku-voileipäkakun ja pätkismuffinsseja. Jaoin tälle viikolle eri päiville eri tehtäviä. Eli huomenna leivon ne muffinssit pakkaseen, perjantaina siivoan, lauantaina teen voileipäkakun pohjan valmiiksi ja sunnuntaina koristelen sen. 

Tänään mulla on päällä farkut, toppi, lila kuviollinen paita ja pitkä lila neuletakki. Ja tietenkin kukalliset Converset. Vielä pitäis odottaa tunti töihin pääsyä. Ei malttais. Mutta mukavaa tiistaita kaikille <3