Olen ihan innoissani lähdössä huomenna reissuun. Olen tänään askarrellut muutaman joulukortin, pessyt pyykkiä, pakannut, tehnyt eväät, ja odottanut huomista. Eka bussi lähtee klo 9.50, toinen bussi lähtee klo 11.20, ja kolmas bussi lähtee klo 12.50. Oon yhden jälkeen perillä. Kohta kirjoitan vielä päiväkirjaan ja sitten sometan. Pitäiskö ottaa neulomiset mukaan? Menis bussin odottaminen ja matka nopeammin... Taidan istuskella kahvilassa odottamassa bussia. Otan kahvin, varmaan laten. Pakattu on, melkein. Viimeiset kamat vielä aamulla. En ota läppäriä mukaan, koska äidillä on tabletti. Mulla on käsilaukku ja isompi kassi vaatteille ja muulle kamalle. Pitää joskus tehdä kuva-postaus mun laukun pakkaamisesta, eli mitä otan mukaan, kun lähden reissuun. Kohta, toivottavasti, olisi muutto. Toivottavasti ensi kuussa. Mulla on ihan hemmetisti tavaraa, enkä tiedä minne ne kaikki mahtuu. Ja pakkaaminen on varmaan jotakin kamalaa. Mutta, kun muutto on ohi ja kaikki järjestelyt on hoidettu, voin ottaa rennosti. Sitten pitää juhlia muuttoa ja pitää perheelle pienet "tuparit". Mutta joo. Yritän kirjoittaa blogia viikonloppuna, jos on aikaa, mutta viimeistään sunnuntaina.