Kello on kymmenen aamulla. Jouduin soittamaan huoltomiehelle, koska vessasta on palanut lamppu, enkä osaa sitä itse vaihtaa. Ja samoin keittiöstä palaa kohta lamppu. Huoltomies sanoi, että tulevat vaihtamaan tämän päivän aikana. En tajunnut kysyä, mihin aikaan. 

Sain tiskattua ja vähän siivoiltua. Ja vein roskat. Tälle päivälle tulikin vapaapäivä. Ja samoin huomiselle. Mulla on huomen aamulla hierojalle aika pitkästä aikaa. Toivottavasti se sais niskajumit auki. 

Mulla on ollut nyt viimeiset muutama viikko stressitaso niin korkealla, että oon ollut ihan puhki. On sattunut ja tapahtunut vaikka ja mitä, ja olen joutunut hoitamaan toisten asioita. No mutta onneksi on pari vapaapäivää tässä keskellä viikkoa, tekee ihan hyvää. 

Tällä viikolla pitäis tulla muutama posti. Tänään ei harmikseni tule, koska on tiistai. Mutta ehkä huomenna... Olen askarrellut jonkun verran kortteja ja bujoillut ahkerasti. Ostin uuden journalin ja se on ihana! Ja maksoi vain kympin. 

Kokkasin eilen hyvää kanapastaa. Laitoin siihen pekonia, sipulia, aurajuustoa ja hunajamarinoituja broilerin fileesuikaleita. Unohin laittaa herkkusieniä, mutta ei se haittaa. Kuitenkin tuli todella hyvää.

Ulkona sataa lunta. Sitä on tullut jo ihan liikaa. Mua vastapäätä on toinen kerrostalo, niin toi lumi, mikä on sen katolla, on valunut sen katon reunan yli vaarallisesti. Siinä se lumi nyt odottaa tippumista. Toivottavasti ei tipu kenenkään päälle. 

En tiedä, mitä tekisin. Iski tylsyys. Ehkä alan bujoilemaan tai kirjoittamaan päiväkirjaa. En tiedä. Onneksi sain kirjoitettua tänne blogin puolelle pitkästä aikaa. Ehkä alan odottelemaan sitä huoltomiestä. Sitten se tulee kuitenkin vasta monen tunnin päästä ja oon odottanut ihan turhaan monta tuntia....