Huomenna on naistenpäivä. Siksi osallistuin tänään naisten hemmottelu-hetkeen. Ensin tutkittiin kasvoja. Totesin, että mulla on naama ihan kuiva. Sitten puhdistin ihan pelkällä vedellä kasvot ja sen jälkeen laitoin kosteusvoidetta. Sen jälkeen oli käsien vuoro. Kuorin ne ja rasvasin sen jälkeen. Käsistä tuli ihanan pehmoiset. Sitten viilasin kynnet ja laitoin kynsilakkaa. Oli mukavaa. Meille oli järjestetty kivasti pientä naposteltavaa. Oli juustotikkuja, mansikoita ja viinirypäleitä. Oli ihana hemmotella itseään. Itseään pitäisi hemmotella paljon useammin. Ajattelin vielä käydä suihkussa ja sen jälkeen nyppiä/siistiä kulmat. Huomenna pitää herätä vähän aikaisemmin, koska pitää keretä meikata. Koska mulla on huomenna asioita hoidettavana ja haluan laittautua, koska menen passikuvaan. En tykkää hirveästi olla kameran edessä, joten vähän jännittää. Mutta hyvin se menee. 

Aion joku päivä käydä katsomassa itselleni tulostinta. Se on tavallaan syntymäpäivälahja itselleni. Hommaan tulostimen siksi, että tarvitsen sitä askarteluun. Ensi viikon perjantaina menen kaverini kanssa Porvooseen shoppailemaan ja syömään. Koko päiväksi. Mukavaa, eikä malttaisi odottaa. 

Mulla alkoi tänään vapaat. Seuraavan kerran töihin vasta maanantaina tai tiistaina. Huomenna pitää pestä pyykkiä ja käydä apteekissa. Ja kaupassa. On mulla muitakin asioita kaupungille. 

Pitäis kirjoittaa muutama kirje ja postittaa mahdollisimman pian. Mulle tuli tänään kaksi kirjettä. Siskolta ja kirjekaverilta. Mutta ei mulla varmaankaan muuta.