Sain tänään varmistuksen, että muutan omaan kämppään vuoden lopussa. Olen onnellinen.

Olen säästänyt rahaa juhlavaatteisiin, bussimatkoihin ja askartelutarvikkeisiin yli 100 euroa. Kenkiin saa mennä rahaa enintään 30 euroa ja saman verran poleroon. Bussia varten 20 euroa ja loput askartelutarvikkeisiin. Pitää elää tulevat kuukaudet niukasti ja säästäen. Olen saanut itsetehdyistä korteistani rahaa, niin nyt aloin säästää niistä saatuja rahoja. Laitan rahat pieneen boxiin, laastarirasiaan.

Olin ulkona keinussa istuskelemassa. Vähän ajan päästä alkoi satamaan isoja pisaroita, pieni sadekuuro. Sitten lähdin vielä pienelle kävelylle.

Söin ruuaksi päivällisellä pinaattikeittoa ja kananmunan. Lounaaksi söin makaronilaatikkoa. Päiväkahvilla söin porkkanapiirakkaa. Kyllä oli makea!

Huomenna saan toivottavasti sen koneen.

Mun ihanin ystävä toi mulle viherkasvin. Kasvi on ihana ja niin myös ystäväkin. Ja sitten hän oli ostanut mulle pienen leikekirjan.