Tänään on ollut mukava päivä muuten, mutta kun olin auringossa, tuli huono olo. Päätä särki, ja menin nukkumaan. Kun heräsin, särki päätä edelleen. Sitten otin päänsärkylääkkeen ja menin huilaamaan vielä vähäksi aikaa. Ja tadaa! Päänsärky oli hävinnyt. Tänään illalla on jääkiekon finaali. Toivottavasti Suomi voittaa kultaa! Katson varmaan koko pelin, jos jaksan. Saattaa olla että katson vaikka väsyttäisi, koska saatan olla ihan innoissani, jos Suomi pärjää.

Aamulla olin puistelemassa parvekkeen mattoja. Ja eilen pyyhin parvekkeen kalusteita. Sitten vielä kukat sinne, niin tulee tosi viihtyisää. Huomenna reissuun! Saattaa lomalla olla enemmän kirjotettavaakin, kun on paljon puuhaa. Oon lukenut Muumi-tarinoita. Kirjan nimi on Vaarallinen juhannus. Mun mielestä saa olla aikuisenakin lapsenmielinen. Ainakin ite olen. Ja mun mielestä muumit on tarkoitettu niin lapsille kuin aikuisillekkin.

Hyvää yötä teille lukijat! <3