Lupasin kertoa teille viime postauksessa siitä suuresta muutoksesta, mikä saattaa tulla nyt kesällä. Ja se on se, että mie muutan omaan kämppään!! Oon ihan innoissani. Muutto olisi kesäkuun ensimmäinen päivä. Eli 16 yön päästä. Muutan pieneen kaksioon. Siinä on makuuhuone, wc-kylppäri, vaatehuone, keittiö, iso olohuone ja lasitettu parveke. Se asunto on toisessa kerroksessa. Ja todella hyvällä paikalla. Se on remontoitu kolmisen vuotta sitten ja se on on aika nykyaikainen ja moderni. Oon aloittanut jo pakkaamisen. Mulla on tämä viikko vielä lomaa, joten käytän vapaan ajan hyödyksi. Ensi viikolla on työ-viikko, joten ei ole niin paljon aikaa pakkailla. Mie oon pakannu jo kymmenen banaanilaatikkoa, muutaman muun laatikon ja muutaman jätesäkin. Mulla on tavaraa ihan älyttömästi. Ja vieläkin on pakattavaa.

Nyt taidan mennä jatkamaan pakkailua tai sitten alan askartelemaan. Mukavaa ja aurinkoista keskiviikkoa teille! Vaikka ukkostahan se vissiin lupaili... <3