Heräsin kahdeksan aikoihin. Söin aamupalaksi riisimuroja. Ja join kahvia. Olen väritellyt värityskuvia ja leikkasin ne paperista irti. Sitten liimasin niitä korttipohjiin, ja tadaa! Valmiita kortteja. Mulla on kaikkea kivaa tulossa. Kävin saunassa tai oikeastaan suihkussa. Ulkona en ole tänään ollut, koska siellä on inhottavan ankea ja kylmä ilma. Söin tänään makaronilaatikkoa, ja oli hyvää. Skypetin porukoiden kanssa 45 minuuttia. Ostin Novellen. Mulla on vielä tarkoitus viikonlopun aikana piirtää pihlajan oksa, jossa on marjat ja värikkäät lehdet, ja tietenkin väritän sen mun parhailla puuväreillä eli Stabiloilla. Mun Stabilon puuvärit on ihan älyttömän hyvät. Niissä on todella paljon pigmenttiä, eikä niitä tarvitse painaa, että tulisi väriä. Eikä se kynäpaketti maksa edes paljoa. Mun pitäs tehdä toinen villasukka toisen pariksi. Mutta en osaa tehdä kuin varren. Mutta siitä on hyvä aloittaa. Kohta saan uuden villasukka-kirjan. Kiitos äidille <3