Heippa kaikki! En ole muutamaan päivään kirjoittanut mitään. Olen neulonut paljon, askarrellut, ollut töissä, ja tehnyt kaikkea muuta. Siivosin tänään kämpän. Ja pesin lakanat. Ostin keskiviikkona joulu-aiheisen värityskirjan, jota olen väritellyt aika ahkerasti. Itsenäisyyspäiväkin meni ja nyt kohti joulua. Leivoin pari päivää sitten jouluksi kaksi piimäkakkua. Sain ystävältä uuden takin. Sain samalta ystävältä joululahjan, jossa oli violetti, aivan ihana luomivärikynä, ponnareita ja sukkia. Kiitos <3 Ja toiselta ystävältä sain myös paketin, mutta avaan sen vasta aattona. Kiitos hänellekin <3 Mulla on kahdet tilaustyö-sukat kesken. Toiset on turkoosit nilkkasukat, ja toiset on pitkät polvisukat, joissa on erilaisia raitoja. Olen juonut tänään 9 kuppia kahvia. Olin myös töissä. Mie luulin, että mun kone hajosi, mutta yksi ihana ihminen laittoi sen kuntoon. Ne mun uudet kengät on ihanat, ja älyttömän hyvät jalassa. Mun hyvä ystävä laittoi mulle postissa joulukortin, jossa on samassa joulukalenteri. Mutta ihanaa joulunaikaa teille kaikille lukijoille! <3