Elikkäs mennään suoraan asiaan!

1.Yoghurt Splash. Ostin kaupasta pitkästä aikaa karkkia, ja valitsin Fazerin Tutti Frutti Yoghurt Splash-karkkipussin. Ne on hedelmäkarkkeja, joiden sisällä on jugurttia. Erittäin hyvä valinta!

2.Pocket Letter. Olen askarrellut muutaman PL:än tällä viikolla ja on se vaan mukavaa puuhaa. (Laitan alle selityksen, mitä Pocket Letter tarkoittaa...)

3.Villasukat. Pesin muutama päivä sitten mun villasukat. Sain lempparit käyttöön.

4.Joulufiilis. Aloin tekemään jo nyt joululahja-listoja ja kirjoittamaan jouluherkkuidea-reseptejä. Hyvä olla ajoissa...

5.Tarrat. Mun tilaamat Carpe Diemin Seasons-tarrat tulivat keskiviikkona, ja ne on I H A N A T !

6.Työt. Työt jatkuivat taas loman jälkeen. On mukavaa, kun normi-arki alkoi ja tulee päivään sisältöä.

7.Posti. Mulle tuli loppu-viikosta postia eräältä ihanalta ihmiseltä. Ja kuori oli täynnä washiteippejä ja tarroja!

Poikkeuksena kerron vielä yhden inhokin. Nimittäin hirvikärpäset! Mussa oli yli kymmenen hirvikärpästä ympäri mun kehoa. Niitä löyty alusvaatteista, hiuksista ja joka paikasta. Hyi, kun ne on ällöttäviä!

Tähän loppuun lupasin kertoa Pocket Letteristä. Eli tämä on siis uudenlainen tapa harrastaa kirjeenvaihtoa ja samalla vaihdella pieniä askartelutarvikkeita, kuten teippeja, nappeja, tarroja ym. Alla linkki!

http://www.pocketletterpals.com/