Helou pitkästä aikaa! Olen parhaillaan Porvoossa lomailemassa ja huomenna lähden kotiin. Tässä on tapahtunut kaikenlaista. Isoimpana asiana on se, että olen saanut työpaikan! Olen nykyään K-Supermarketissa hyllyttäjänä. Se on mukavaa puuhaa tällaiselle perfektionistille. Ja mukavaa siinä on myös ihmisten auttaminen. On mukavaa, kun joku mummo tulee kysymään, että missäs päin on vaseliinit ja kiittää taputtamalla olkapäälle. 

Tosiaan huomenna lähden kotiin. Olen ollut nyt viikon täällä. On ollut mukavaa viettää juhannusta koko perheen kesken. Meitä on täällä mun lisäksi sisko, äiti ja mummi. Bussi lähtee yhden jälkeen kaupunkiin ja kahdelta kotia kohti. On mukavaa mennä kotiin yksinäisyyteen. Mulla on vielä ensi viikko kesälomaa. Ja ensi viikolla on Pride-tapahtuma. Aion mennä sinne. Toivottavasti olisi hyvä sää. 

Perjantaina pitäisi mun paketin olla noudettavissa postista. Tilattiin mulle Råskog-tarjoilukärry Ikeasta. Saan laitettua siihen mun askartelutarvikkeet ja sitä on sitten helppo liikutella paikasta toiseen, koska tykkään askarrella välillä keittiössä, välillä partsilla, välillä sohvalla ja milloin missäkin. 

Seuraava palkka kun tulee, aion ostaa Instax-polaroid-kameran. Olen haaveillut siitä kuukausia ja nyt mulla on ensi kuussa mahdollisuus ostaa se. Odotan innolla. Sitten saan koristella mun bujoa itse ottamilla kuvilla. 

Mutta nyt taidan lopetella tältä erää, moikka! 💕