Olen viikonloppu-reissussa. Äsken tein pikkusiskon kanssa iltaruuan valmiiksi, täytettyjä patonkeja. Käytiin kaupassa ja nyt on jo aivan pimeää. Sisko katsoo Netflixiä mun puhelimesta ja ite oon koneella. Ollaan aika paljon askarreltu. 

Mulle tuli keskiviikkona paketti postiin. Siellä oli mun synttärilahja. Aivan ihana Carpe Diem Ballerina! 💕 Ja Carpe Diem on siis kalenteri, jota voi tuunata itse mieleisekseen. Olen aivan rakastunut siihen! Se on vaaleanpunainen ja siinä roikkuu kultaiset aurinkolasit. Olen koko viikonlopun askarrellut sen parissa, ja äiti ja siskokin innostuivat tuunaamaan omia kalentereitaan. Paketissa oli myös tarroja ja viikkosivut, kuukausisivut ja muovitaskuja vaikka valokuville. 

Mulle on myös tullut tällä viikolla joka päivä postia, josta olen iloinen. Posti yleensä piristää mua. 

Mun tämän viikon suosikit ovat uusi ihana 120 senttiä leveä sänky, chai latte-juoma, koko viikon kestävä loma töistä, retki Pajulahteen, palkka, kevät, ja postit ja tietenkin paketti. Eikä unohdeta tätä viikonloppureissua. 

Yleisestikkin mulla menee hyvin. Ulkona alkaa olla kevät, linnut laulaa ja mieli on iloinen. Vähän harmittaa, kun viikonloppureissu on huomenna ohi. Mutta ensi viikolla töihin ja seuraavalla viikolla täytän 20 vuotta.