Oon niin onnellinen, kun asiat menee vihdoin eteenpäin. Oon odottanut kuin kuuta nousevaa, sitä että muutan "omaan kämppään". Tämä tapahtuu toivottavasti vuoden lopussa. Ja sitten keskiviikkona ostamaan uutta tietokonetta. Ensi viikolla taas reissuun viikoksi. Sää lupaa hellettä. Olin aamulla aamulla ulkona, ja siellä oli oikeesti aika kuuma.

Oon tehnyt taas muutamia kortteja. Oon iloinen, kun mulla on sellaiset harrastukset, joista pidän: bloggaaminen ja korttien askarteleminen. Laitoin siskolle "postin" mukana pari lehteä. Mukavaa, ettei mun lehdet mene roskiin,vaan ne voi kierrättää mun siskolle. Sisko taas askartelee niistä.

Meillä on alettu kotona kierrättämään kaikki mahdollinen jäte/roska, vaate, paperi yms. Cosmopolitanit pidän itselläni. Voin lukea niitä myöhemmin.

Oon niin onnellinen! :)