Mulla piti alkaa loma keskiviikkona töiden jälkeen, mutta ilmottauduin vapaaehtoiseksi torstaina töihin, kun piti saada urakkahomma valmiiksi. No saatiin urakka valmiiksi. Ja nyt oon lomalla kaksi ja puoli viikkoa! Ja ansaitusti.

Eilen oli "hauska" päivä töissä. Oltiin viemässä peräkärryllä tavaraa toiseen paikkaan, ja alettiin kuunnella, että mikä meteli meidän autosta lähtee. No kokeiltiin avata ovi ja laittaa uudestaan kiinni, jos vaikka se ääni tulisi siitä ovesta. Mutta. Meidän autosta oli menny rengas puhki. No siinä sitten kiroiltiin ja päiviteltiin tapahtunutta. No kaikki hyvin, rengas saatiin vaihdettua ja saatiin vietyä tavarat.

Lähden reissuun ensi viikon perjantaina katsomaan äitiä, mummia ja pikkusiskoa. Olen heidän luonaan viisi yötä.

Sain kerran kaverilta ihanat farkut. Mutta ne on mulle ihan vähän liian pienet. Joten kysyin pikkusiskolta haluisiko hän ne, niin sisko alkoi melkein kiljumaan! Se on aina toivonut pussifarkkuja.

Mutta ei mulla muuta. Hyvää viikonloppua teille! <3