Seuraava vähän isompi ostos ja pieni sijoitus on pieni laukku, johon mahtuu puhelin, avaimet ja lompakko. Se ei saa maksaa paljoa.

Tänään olen ollut koko päivän sisällä, oikeestaan parvekkeella, koska siellä on ihanan viileää. Tai ei sitä viileäksi voi sanoa. Sopiva. Oon juonut paljon vichy-vettä. Nyt otin yöksi ohuen lakanan, jos on kuuma nukkua. On mulla vieressä peittokin. Ja sukat heitin pois jaloista. Olin aamulla niin hikinen, että piti käydä suihkussa vilvoittelemassa. Mulla on ollut tänään Cosmo-maraton. Ja oon välillä tehnyt ristikoita ja kuunnellut musiikkia. Kokeilin tänään mun juhlamekkoa ja kenkiä, ja ne on just hyvät kesän juhliin. Pitää vaan keksiä, miten laittaa hiukset. Kaulakorua en tarvitse, kun siinä mekossa on koristeltu kaula-aukko. Laitan varmaan yhdet kukka-korvikset, ehkä. Mutta nyt käyn kohta nukkumaan. Öitäää!